051 215 720
info@harvest.ba
NASLOVNA > NASVETI > Zaštitite imovinu ugovaranjem polise osiguranja od zemljotresa!
Zaštitite imovinu ugovaranjem polise osiguranja od zemljotresa!

Naši životi i imovina su izloženi i brojnim elementarnim nepogodama, koje mogu imati razmjere velikih prirodnih katastrofa. To su to situacije koje nastaju brzo, uglavnom se ne mogu predvidjeti i što je najgore, nemoguće ih je zaustaviti. Zemljotresi svojom razornom snagom ruše sve pred sobom, nanose veliku štetu i čine da ima i povrijeđenih/poginulih. U samo jednom trenutku mogu nestati cijele kuće, zgrade i drugi objekti u koje ste cijelog života ulagali.

Svima koji razmatraju mogućnost ugovaranja osiguranja od zemljotresa, važno je skrenuti pažnju na nekoliko tačaka:

- Osiguranje od zemljotresa ugovara se kao dopunski rizik uz osnovno osiguranje imovine.

- Pri osiguravanju stambenih zgrada osiguranje od zemljotresa može se ugovoriti kao dopunski rizik za štete na građevinskim objektima: stambenim i poslovnim dijelovima, zajedničkim dijelovima zgrade i ostalim prostorima, a o čemu brinu suvlasnici odnosno upravitelji zgrada.

- U osiguranju je moguće i isključenje pokrića uslijed potresa manjeg intenziteta odnosno stepena, a što je detaljno navedeno uslovima osiguranja ili na polisi osiguranja. Stoga je potrebno pažljivo pročitati uslove osiguranja koje vam je osiguravač dužan uručiti prije sklapanja ugovora o osiguranje

- U slučaju ugovaranja franšize (udjel u šteti u određenom postotku ili apsolutnom iznosu) ugovor o osiguranju može biti jeftiniji odnosno premija može biti niža. U tom slučaju, ugovarač osiguranja mora biti svjestan da će mu se iznos odštete u slučaju nastupa osiguranog događaja umanjiti za ugovoreni iznos franšize.    

U slučaju da se desi osigurani slučaj odnosno zemljotres, potrebno je prijaviti štetu društvu za osiguranje sa kojim je sklopljena polisa, u skladu sa pripadajućim uslovima osiguranja. Osiguravač je dužan isplatiti osiguranu sumu u roku od 14 dana do maksimalno 30 dana od obavijesti o nastupu osiguranog slučaja ili vas izvijestiti da zahtjev nije osnovan. Ako se iznos obaveze osiguravača ne može utvrditi u navedenim rokovima, a zahtjev je osnovan, osiguravač mora isplatiti nesporni dio svoje obveze kao predujam u navedenim rokovima. Ako klijent podnese prigovor nakon procjene štete, društvo za osiguranje je, u skladu sa zakonskim odredbama, dužno odgovoriti u roku od 15 dana od zaprimanja prigovora.

Kako vam lični finansijski savjetnici iz Harvesta mogu pomoći?
BOGATIM ISKUSTVIMA
Imamo već preko 60.000 zadovoljnih klijenata.
POTPUNOM OBJEKTIVNOŠĆU
Vaše zadovoljstvo nam je uvijek na prvom mjestu!
VRHUNSKIM TIMOM
Više od 20 licenciranih i pouzdanih finansijskih stručnjaka.
INDIVIDUALNIM PRISTUPOM
Odani smo najvišim etičkim standardima!
Provjerite kako vam možemo pomoći da uredite lične i poslovne finansije!
Kontaktirajte nas i odgovorićemo Vam u najkraćem mogućem roku.