Čak je i za iskusne vozače zastrašujuće kada se sami nađu na putu u vozilu koje ne može da nastavi dalje. Kako ne biste bili bespomoćni u ovim i sličnim situacijama, ugovorite polisu Asistencija na putu za putnička vozila. Ugovaranjem ove polise nećete trebati dosta čekati na dolazak pomoći ukoliko se desi, na primjer, saobraćajna nezgoda ili kvar na vozilu. Asistencija uključuju usluge:
U slučaju da vozilo nije pokretno ili se njime ne može upravljati na bezbjedan način, potrebno je pozvati kontaktni centar Asistencije koji se nalazi na polisi. Kontakt centar uspostavlja dijagnozu kvara i šalje na teren izvršitelja koji otklanja kvar na licu mjesta ili prevozi vozilo do lokacije po izboru osiguranika. Kontaktni centar će organizovati i ostale usluge iz paketa prema potrebi. Za identifikaciju je dovoljno da operateru kažete broj vaše polise ili broj registarskih tablica vašeg vozila.